Galeria Północna, czyli 750 tys. klientów miesięcznie

Prawie 10 mln klientów, 20 nowych najemców oraz bogaty program atrakcji - Galeria Północna, pierwsze centrum handlowe na północy Warszawy, podsumowuje 2018 r., pierwszy pełny rok działalności centrum.

Rosnąca liczba klientów, zainteresowanych ofertą i zapleczem rekreacyjnym Galerii Północnej sprawiły, że w ciągu ostatniego roku w górę poszybowały marketingowe i sprzedażowe wskaźniki obiektu. Od dnia otwarcia Galerię Północną odwiedzało średnio 750 tysięcy klientów miesięcznie, największa liczba gości przypada na grudzień i wynosi prawie milion gości. To tak jakby każdy z mieszkańców Białołęki odwiedził Galerię Północną ponad 130 razy.

- Odwiedzalność Galerii Północnej sukcesywnie rośnie i są to wzrosty wyższe niż indeksy rynkowe. 2018 rok zamknęliśmy liczbą prawie 10 milionów gości - mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.

Dodaje, że tak znakomite wyniki odwiedzalności pozytywnie przekładają się na obroty najemców, a jest szczególny powód do zadowolenia. - Popularność centrum wyszła już poza granice Warszawy, praktycznie każde wydarzenie w Galerii Północnej cieszy się dużym powodzeniem. To pokazuje doskonały potencjał do dalszego rozwoju i realizacji naszych planów na 2019 rok – uważa Agnieszka Nowak.

Centrum możliwości

W 2018 r. do oferty dołączyło 20 nowych sklepów i punktów usługowych. Pod koniec sierpnia, na kilkanaście dni przed swoimi pierwszymi urodzinami, Galeria Północna ogłosiła podpisanie największej umowy najmu od czasu otwarcia obiektu. Do najemców centrum handlowego dołączył technologiczny gigant Media Expert, którego salon został otwarty w listopadzie.

Zaledwie kilka tygodni później ofertę elektroniki użytkowej dostępną w Galerii Północnej uzupełnił sklep x-kom. Dzięki temu galeria stała się miejscem z najszerszym wyborem sprzętu RTV/AGD oraz nowinek technologicznych na północy Warszawy.

W gorącym okresie przedświątecznych zakupów ofertę centrum uzupełniło też kilku debiutantów: włoska marka odzieżowa Kocca, butik Saffiano, oferujący luksusowe torebki znanych projektantów, butik z odzieżą damską My Shop, sklep Maya, oferujący ogromny wybór słodkości z całego świata oraz sklep medyczny Enel-med.

W ciągu ostatniego roku otworzyły się też salony firmy Apeks i największy w Polsce salon Recman, a także sklep z ubrankami dla chłopców Jankes i pasmanteria Szpileczka. Na początku 2019 roku w Galerii Północnej pojawi się kolejna znana marka odzieżowa - Mango.

- Centrum jest już wynajęte w około 90%, obecnie intensywnie pracujemy nad rozszerzeniem oferty o nowe marki odzieżowe, sklepy z artykułami dla dzieci czy lokale usługowe – ujawnia Agnieszka Nowak.

Obok sklepów czy lokali usługowych w obiekcie dostępne jest też kino Cinema City, sala zabaw dla dzieci Fikołki i klub fitness Calypso. Jak ujawniają zarządzający Galerią badania przeprowadzone w 2018 r. pokazały, że popularność GP wyszła poza północ Warszawy. Obiekt coraz chętniej odwiedzają mieszkańcy Legionowa, Nowego Dworu Mazowieckiego czy Jabłonny. Cała oferta rozrywkowa Galerii Północnej dostępna jest przez siedem dni w tygodniu, także w niehandlowe niedziele, a wiosną i latem klienci mogą również cieszyć się odpoczynkiem na świeżym powietrzu w ogrodzie na dachu lub poćwiczyć w siłowni plenerowej.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17.

Katarzyna Pierzchała 2801 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }