Pink Lips Project to ogólnopolska akcja edukacyjna poświęcona tematyce profilaktyki „RSM”. Akcja po raz piąty jest organizowana przez członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland. W ramach projektu organizatorzy prowadzą szereg działań mających na celu popularyzowanie wiedzy na temat raka szyjki macicy oraz namawiają do profilaktyki. Każdego roku do akacji włączają się kobiety, które w czasie jej trwania malują swoje usta różową szminką.
- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.