Rodzinne Arkady Wrocławskie

Należący do LC Corp obiekt konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi.

Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.

Zmiany architektoniczne, dynamiczna komercjalizacja i budowanie szerokiej oferty usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin, ze szczególnym naciskiem na edutainment. Ostatni czas to bardzo intensywny okres w życiu należącego do LC Corp centrum handlowego. Zakupy w Arkadach Wrocławskich mają być wypełnione atrakcjami. Relaksować i sprawiać, że cała rodzina dobrze się bawi. Niczym odstresowująca kolorowanka.

Idea rodzinnych zakupów z przyjemnością stała się podstawą do wypracowania koncepcji komunikacji na 2019 rok. Na materiałach promocyjnych Arkad Wrocławskich pojawiły się zauważalne zmiany. Informacyjne do tej pory grafiki zastąpiła spójna pod względem kreacji linia inspirowana kolorowankami. Kolorem dominującym pozostaje charakterystyczny dla Arkad Wrocławskich pomarańczowy. Merytoryczne wypełnienie każdej kolorowanki będzie korespondowało z konkretną akcją marketingową. Dzięki połączeniu rodzinnej strategii z wyraźną, kojarzącą się z zabawą linią graficzną, Arkady Wrocławskie chcą zaistnieć w świadomości klientów jako galeria, w której „zakupy to zabawa”.

Pierwsza odsłona nowej linii kreatywnej promująca aktualne wydarzenia w Arkadach Wrocławskich widoczna jest już na outdoorze - na nośnikach wielkoformatowych oraz citylightach zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie centrum handlowego. Charakterystyczne key visuale Arkad Wrocławskich pojawiają się również w reklamach w lokalnej prasie, kampanii internetowej (GDN, Facebook) oraz w komunikacji miejskiej i na nośnikach reklamowych w centrum handlowym.

Koncepcję nowej linii kreatywnej i kreacje przygotowała agencja kreatywna Madeinbrain Studio. Planowaniem i zakupem prasy, internetu, radia oraz OOH zajął się Dom Mediowy Mediapol. Komunikację PR prowadzi agencja Open Media. Za działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz obsługę aplikacji mobilnej odpowiada Wobuzz.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }