Góra siana rozdana
Zakończyła się loteria marki Łaciate organizowana przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol z Grajewa.
Do udziału w loterii zachęcały spoty telewizyjne i radiowe oraz kampania na nośnikach zewnętrznych, w internecie i prasie. Dodatkowo, na opakowaniach mleka Łaciate, znalazły się najważniejsze informacje o loterii i wygranych. Konsumenci mogli wziąć udział w loterii dokonując zakupu mleka i rejestrując paragon na stronie dedykowanej marce Łaciate pomiędzy 15 października, a 9 grudnia 2018 roku.
Stronę poświęconą loterii odwiedziło ponad 760 tysięcy użytkowników internetu. Największą grupę zgłaszających stanowiły kobiety (68%), a rekordową ilość zgłoszeń do loterii (6469) odnotowano 10 listopada 2018 roku. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa ufundowała i przekazała zwycięzcom nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych.
Kreację kampanii informacyjnej wykonała agencja IQ Marketing Poland, a za realizację komunikacji
w mediach odpowiadał Wavemaker.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.