Góra siana rozdana

Zakończyła się loteria marki Łaciate organizowana przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol z Grajewa.

Ogromne zainteresowanie loterią "Góra siana do wygrania" i prawie ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować zakończoną w grudniu ubiegłego roku loterię marki Łaciate. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki, przekazała 1111 nagród pieniężnych zwycięzcom loterii, wyłonionym w systemie natychmiastowych wygranych i podczas finałowego losowania.

Do udziału w loterii zachęcały spoty telewizyjne i radiowe oraz kampania na nośnikach zewnętrznych, w internecie i prasie. Dodatkowo, na opakowaniach mleka Łaciate, znalazły się najważniejsze informacje o loterii i wygranych. Konsumenci mogli wziąć udział w loterii dokonując zakupu mleka i rejestrując paragon na stronie dedykowanej marce Łaciate pomiędzy 15 października, a 9 grudnia 2018 roku.

Stronę poświęconą loterii odwiedziło ponad 760 tysięcy użytkowników internetu. Największą grupę zgłaszających stanowiły kobiety (68%), a rekordową ilość zgłoszeń do loterii (6469) odnotowano 10 listopada 2018 roku. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa ufundowała i przekazała zwycięzcom nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych.

Kreację kampanii informacyjnej wykonała agencja IQ Marketing Poland, a za realizację komunikacji
w mediach odpowiadał Wavemaker.

Joanna Hamdan 8532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }