Sanytol promuje się w telewizji

14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo wspierająca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki.

AC Marca, producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, rozpoczyna kolejną, już piątą kampanię reklamową na polskim rynku.

Zaplanowane działania promocyjne dotyczą dwóch produktów, uniwersalnego środka czyszczącego i dezynfekującego w płynie oraz w sprayu.

Kampania rozpoczęła się 14 stycznia i potrwa do 10 lutego. W jej ramach emitowane będą spoty w telewizji we wszystkich grupach kanałów: Polsat, TVN, TVP, TVP tematyczne czy PremiumTV. W 2019 r. marka planuje dalsze aktywności w mediach.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Kreację przygotował klient.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }