Tarczyński powraca z kampanią

Firma promuje w niej nową jakość parówek oraz nowy produkt - Parówki z fileta z indyka.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób - charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów.

Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych Parówek z fileta z indyka, mających 90% mięsności oraz  nowa jakość parówek, pozbawionych glutaminianu, glutenu, barwników i fosforanów.

- Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek premium. Dlatego też nieustannie dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych - mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor działu marketingu Tarczyński.

Zimowa kampania jest obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Intrenecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Producent poprowadzi również dedykowane działania wizerunkowe na specjalnie przygotowanym do kampanii landing page'u https://tarczynski.pl/lp/parowki/.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }