5. urodziny Sephora.pl
E-sklep sephora.pl świętuje swoje piąte urodziny. Sephora.pl to perfumeria o największych obrotach w całej sieci, notująca rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ostatnim roku liczba odwiedzin rosła w tempie 50%-60% rok do roku.
- Przykładamy ogromną wagę do śledzenia trendów i preferencji klientów - mówi mówi Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora.
- Staramy się na bieżąco dostosować ofertę do ich oczekiwań. Dzięki temu w 2018 r. udało nam się bardzo istotnie zwiększyć grono klientów, szczególnie w młodszych grupach wiekowych, tzw. digital natives – dodaje Małgorzata Kwiecień.
Perfumeria internetowa sephora.pl to doskonałe miejsce dla nowych marek.
Tu zadebiutowały takie marki jak Zoeva, Huda Beauty czy Farsali, które następnie z sukcesem zawitały do perfumerii stacjonarnych.
Sieć stale pracuje nad poszerzaniem oferty, żeby zapewnić klientom jak najszerszy dostęp do światowych hitów kosmetycznych. Sporo nowości pojawi się też w 2019 r.
- Pokażemy marki niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe – zapowiada Małgorzata Kwiecie.
Sephora powstała w 1969 r. we Francji. Obecnie ma ponad 2000 punktów sprzedaży w 33 krajach. W Polsce obecna jest od 1999 r. Ma u nas 94 perfumerie w największych miastach.

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.