Kawomaty Costa Coffee na stacjach Shell

Costa Coffee rozwija koncept Costa Express, wprowadzając na kluczowe stacje Shell najnowszej generacji kawomaty o nazwie MARK 4.

Kawomaty Costa Express, instalowane m.in. na stacjach Shell, wyposażone są w system spieniania mleka Best Foam, dzięki któremu można serwować kawy, takie jak Flat White czy Corto.

Poza kawą i gorącą czekoladą nowe maszyny przygotują również herbatę (dostępną także z mlekiem) oraz zimne napoje mleczne.

Kawomaty Costa Express wyposażone są w intuicyjne ekrany HD 21”, które pozwalają na szybkie i łatwe zamówienie napoju.

- Obecnie zarządzamy ok. 350 kawomatami Costa Express, z których 250 funkcjonuje na stacjach Shell. Widząc ogromny potencjał i dynamiczny rozwój naszej współpracy, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową Costa Express i wprowadzić nowe, innowacyjne rozwiązania. Dzięki temu stawiamy kolejny krok w kierunku rozwoju unikatowego customer expierence i mamy możliwość dotrzymania kroku naszym Klientom, gdziekolwiek są – mówi o współpracy Tomasz Gruszczyński, Costa Express development director w Costa Coffee Polska.

Z kolei Shell zdecydował się na wprowadzenie nowego formatu gastronomicznego deli by Shell, którego inauguracja miała miejsce w maju 2018 r. W ofercie firma stawia na najwyższą jakość składników, z jakich powstają dostępne na stacjach posiłki i przekąski. Nowością są udoskonalone receptury oraz rozszerzony koncept „Jesz co chcesz”, a w nim: kanapki, zapiekanki i sałatki przygotowywane na miejscu z indywidualnie dobranych składników.

Dodatkowo Shell wprowadza projekt bistro w formacie restauracji szybkiej obsługi, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek. W 2018 roku Shell otworzył już 7 takich punktów restauracyjnych.

Zmiany w ofercie gastronomicznej są częścią trwającego od 2015 roku programu modernizacji, który zakłada m.in. rozbudowanie części kawiarniano-gastronomicznych stacji, remont podjazdów czy łazienek. W 2018 roku Shell gruntownie wyremontował 94 punkty, dzięki czemu już 149 stacji sieci jest dostosowanych do nowego formatu. Zdaniem Shell są to elementy strategii, które pozwolą na osiągnięcie globalnego celu firmy, aby do 2025 roku połowa przychodów pochodziła ze sprzedaży produktów i usług poza paliwowych, a także na lepsze dostosowanie stacji do zmieniających się potrzeb klientów.

- Chcemy, aby każdy klient czuł się na stacjach Shell jak mile widziany gość. Współpraca z uznanymi partnerami, z których jednym z najważniejszych jest Costa Coffee, wprowadzenie nowoczesnego formatu gastronomicznego deli by Shell, otwarcie restauracji szybkiej obsługi, ładnie wyglądająca stacja z czystą toaletą, a także nieustanny rozwój oferty usług pozapaliwowych – to elementy, które decydują o tym, że klienci Shell znajdują w naszych punktach wszystko, czego potrzebują w trakcie podróży dalszych i bliższych – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }