W E.Leclerc ceny spadają

15 stycznia sieć ruszyła z kampanią.

Realizowana pod hasłem "Niskie ceny wygrywają" akcja potrwa do 16 lutego obejmie cztery katalogi.

Motyw przewodni pierwszego katalogu został wybrany z myślą o wprowadzeniu zieleni do wnętrz. W sklepach E.Leclerc pojawiły się kwiaty doniczkowe, takie jak storczyki, hiacynty, sukulenty czy kaktusy. Promocyjnymi cenami objęto także artykuły do pielęgnacji kwiatów, w tym między innymi różne rodzaje podłoża, nawozy oraz kiełkownik. W związku ze zbliżającymi się Dniami Babci i Dziadka w ofercie znalazły się także propozycje upominków na tę okazję – męskie i damskie kosmetyki. Z promocji na kilkadziesiąt produktów mogą również skorzystać klienci zainteresowani żywnością ekologiczną oraz bezglutenową. Katalog obowiązuje do 19 stycznia.

Tematem drugiej gazetki ważnej od 21 stycznia do 2 lutego, będzie wyposażenie wnętrz. W ofercie znajdą się między innymi meble do salonu, sypialni czy łazienki, a także wykładziny oraz pościele. Nie zabraknie akcesoriów do sprzątania czy sprzętów kuchennych. Specjalną sekcję gazetki zadedykowano produktom Wiodącej Marki, w tym serom żółtym Croises, tańszym w tym okresie o 10 proc.

5 lutego przypada w tym roku Chiński Nowy Rok. Z tej okazji do 9 lutego w E.Leclerc dostępne będą produkty nawiązujące do kuchni azjatyckiej – przyprawy i sosy popularne w tym regionie. Promocyjne ceny obejmą także makarony ryżowe czy mleko kokosowe. Kampanię „Niskie ceny wygrywają” zakończy oferta walentynkowa, obowiązującą od 12 do 16 lutego. W ramach dnia zakochanych przygotowano promocje m.in. na słodycze i różne rodzaje gadżetów na tę okazję.  

Poszczególne etapy akcji „Niskie ceny wygrywają” będą wspierane kampanią internetową. Oferta dotyczy wybranych sklepów E.Leclerc.

E.Leclerc działa w Polsce od 1995 r. Obecnie sieć zatrudnia ponad 5000 pracowników w 47 sklepach znajdujących się w 42 miastach na terenie 15 województw. W 2017 r. E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,8 mld zł. 

Joanna Hamdan 9735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }