Lidl zebrał 20 mln zł dla WOŚP

Za nami 27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dla Lidla to dziesiąty raz, kiedy sieć kwestowała, a dzięki hojności klientów i zaangażowaniu pracowników udało się zebrać 3 mln zł. W ciągu dekady wspólnego grania przekazano aż 20 mln zł.

Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Takich szpitali jest w Polsce niemal 50 i są to placówki z oddziałami II oraz III stopnia referencyjności, czyli takie, które mogą dokonać specjalistycznej diagnozy oraz udzielić pomocy medycznej najciężej chorym dzieciom. Najnowocześniejsze, a zarazem najdroższe urządzenia, bardzo zwiększają możliwości lekarzy i szanse pacjentów.

Już po raz 10. Lidl wspierał cele, które na ten rok wyznaczyła sobie Wielka Orkiestra. Od 7 stycznia, przez cały tydzień poprzedzający finał, we wszystkich sklepach sieci trwała kwesta, a pracownicy zbierali pieniądze do puszek. Dzięki hojności klientów i zaangażowaniu pracowników udało się zebrać 3 mln złotych. Łącznie przez dziesięć lat wspólnego grania Lidl przekazał na WOŚP aż 20 mln złotych.

- Przypominamy, że nasze aukcje internetowe wciąż trwają. Serdecznie zapraszamy do licytowania książek „Jeść zdrowiej – warzywa i owoce” z podpisami ambasadorów Kuchni Lidla oraz dwuosobowej kolacji zaserwowanej przez mistrza kuchni Karola Okrasę – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager, Lidl Polska.

Katarzyna Pierzchała 3025 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }