DHL Express z nowym prezesem

John Pearson objął funkcję prezesa firmy z dniem 1 stycznia 2019 r. Na stanowisku zastąpił Kena Allena.

Poprzednio John Pearson pełnił funkcję prezesa DHL Express Europe.

Nowy prezes spodziewa się dalszych pozytywnych zmian zarówno na globalnym rynku przesyłek ekspresowych, jak i w samej firmie. Wszystko dzięki dynamicznie rozwijającemu się transgranicznemu handlowi elektronicznemu, cyfryzacji i ugruntowanej pozycji firmy w wielu różnych branżach przemysłu. John Pearson, który objął swoje stanowisko z początkiem bieżącego roku, był jedną z kluczowych postaci dla rozwoju DHL Express w ostatniej dekadzie. Ken Allen, który do tej pory pełnił funkcję prezesa, został dyrektorem generalnym nowo utworzonej dywizji DHL eCommerce Solutions.

Celem DHL Express jest wspieranie w nadchodzących latach międzynarodowego handlu, dzięki sieci w 220 krajach, w których terenie operuje firma. W wyniku rozwoju e-commerce rynki w Europie, Stanach Zjednoczonych oraz Azji odnotowują stały wzrost gospodarczy i wykazują znaczący potencjał w sektorze konsumenckich wysyłek międzynarodowych. Ponadto nadal stanowią one podstawę dla usług logistycznych opartych na usługach B2B dla takich sektorów przemysłu jak motoryzacja, ochrona zdrowia, bankowość, handel detaliczny czy technologie.

– DHL Express odnosi ogromne sukcesy już od 10 lat, a coroczny wzrost firmy przyczynił się do wkładu finansowego całej grupy DHL w najwyższym stopniu. Rozwój ten był w dużej mierze spowodowany intensywną pracą na rzecz jakości, bezkompromisowym zaangażowaniem 100 tys. naszych pracowników na całym świecie oraz bardzo mocno skoncentrowaną na kliencie kulturą pracy – zapewnia John Pearson. – Modernizujemy regionalną i interkontynentalną flotę lotniczą, nadal będziemy inwestować też w międzynarodową infrastrukturę i innowacyjne technologie. Jednocześnie mamy zamiar w dalszym ciągu dostosowywać procesy związane z obsługą przesyłek do potrzeb naszych klientów. Naszym celem jest utrzymanie ich stałego zadowolenia i najwyższego poziomu naszych usług – deklaruje.

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. Sieć oddziałów firmy oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 360 tys. pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie.

DHL Express jest częścią Grupy Deutsche Post DHL. W 2017 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie ponad 60 miliardów euro.

Magdalena Weiss 2219 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }