Szopi.pl dostarczy zakupy z Carrefoura do domu klienta

Sieć Carrefour oraz firma On Demand, właściciel portalu Szopi.pl, podpisali umowę o na mocy której dedykowany szoper zrealizuje zakupy w imieniu klienta w stacjonarnym sklepie Carrefour, a następnie dostarczy je pod wskazany adres.

Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Carrefour i Szopi.pl to pierwsze tego typu działanie na rynku e-grocery w Polsce.

- Ambicją Carrefour jest oferowanie innowacyjnych usług, które stanowią odpowiedź na realne potrzeby, oczekiwania i styl życia współczesnego klienta. Dlatego decydujemy się na wdrażanie pionierskich rozwiązań. To podejście jest kluczowym elementem strategii omnikanałowości, którą nasza sieć konsekwentnie realizuje w Polsce – tłumaczy Michał Sacha, dyrektor marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour. 

- Podpisana właśnie umowa jest ogromnym krokiem w rozwoju Szopi.pl. Jesteśmy pierwszym tego typu serwisem zakupowym w Polsce, który nawiązał współpracę z tak dużą siecią. Dzięki niej klienci zyskują dostęp do szerokiej oferty partnera. To rewolucja na rynku e-grocery w Polsce  – uważa Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl.

Co współpraca Szopi.pl i Carrefour oznacza w praktyce dla konsumentów? Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour. Wystarczy wejść na stronę Szopi.pl, zrobić listę zakupów, a specjalnie przeszkolony szoper skompletuje i dostarczy je do domu zamawiającego. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Jeśli natomiast klient zapomniał zamówić jakiegoś produktu, to może skontaktować się z szoperem telefonicznie i dodać go do listy.

- Duże sieci handlowe poszerzają w ten sposób swoją bazę klientów, a platformy zakupowe, takie jak Szopi.pl, mogą zaoferować odbiorcom znacznie bogatszą ofertę towarów – tłumaczy Irena Kaczor, współtwórca Szopi.pl. - Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania – dodaje.

Obecnie umowa pomiędzy Carrefour i Szopi.pl dotyczy Warszawy, ale planowane jest jej szybkie rozszerzenie o kolejne lokalizacje. Szopi.pl oferuje swoje usługi również w Krakowie i Wrocławiu, przymierza się jednak do dalszej ekspansji.

Ilona Mrozowska 3317 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }