New Approach. BasicLab Dermocosmetics

Naturalna zimowa ochrona.

BasicLab Dermocosmetics to dermokosmetyki bezpieczne i jednocześnie skuteczne. Są pozbawione szkodliwych dla skóry komponentów (parabeny, SLA, SLES, silikony,itp.), za to bogate w naturalne składniki aktywne. Dzięki temu są one odpowiednie do stosowania dla skóry wrażliwej nawet u małych dzieci.

W ofercie marki jest specjalna linia, której może używać cała rodzina - BasicLab Dermocosmetics Famillias. Łączy troskę o delikatną skórę najmłodszych domowników ze skuteczną ochroną przed drażniącymi czynnikami zewnętrznymi, od chlorowanej wody po minusowe temperatury czy wiatr. Wszystkie produkty charakteryzuje delikatność formuł i naturalne pochodzenie składników aktywnych.

BasicLab Famillias Krem na zimę, zabezpiecza skórę przed negatywnym działaniem wiatru czy mrozu. Lipidowy krem zawiera aż 97 proc. składników pochodzenia naturalnego. Dzięki kompleksowi 7 olejów: z oliwek, lnianego, macadamia, kokosowego, słonecznikowego, arganowego i z awokado, krem odżywia i regeneruje wysuszoną skórę. Uzupełnia brakujące lipidy w naskórku i zapewnia jej naturalną barierę ochronną. Pantenol łagodzi podrażnienia. Alantoina oraz trehaloza zmiękczają i wygładzają przesuszoną, szorstką skórę. Krem jest bezzapachowy i może być stosowany już od pierwszego miesiąca życia (ok. 19 zł za 75 ml).

BasicLab Famillias Krem ochronny do rąk odżywia i regeneruje suche, szorstkie dłonie. Krem zawiera aż 98 proc. składników pochodzenia naturalnego. Dzięki bogatej formule bazującej na kompleksie 7 olejów, uzupełnia barierę lipidową chroniąc dłonie przed wysuszeniem. Witamina E odżywia skórę zapobiegając jej pękaniu. Efekt? Skóra dłoni jest głęboko odżywiona i zregenerowana. Krem szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu (ok. 14 zł za 75 ml).

BasicLab Famillias Pomadka ochronna do ust błyskawicznie wygładza i odżywia szorstkie, spierzchnięte usta. Regeneruje naskórek uszkodzony na skutek działania czynników atmosferycznych czy podrażnień. Chroni cienką i delikatną skórę ust przed niekorzystnym wpływem wiatru, mrozu, deszczu czy słońca (10 zł za 4 g).

Joanna Hamdan 9740 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }