Holowanie i sztaplowanie mogą być od teraz wykonywane przy pomocy tego samego pojazdu. LTX-FF 05/10 to nowe, uniwersalne urządzenie w ofercie Still Polska, które charakteryzuje się uciągiem na poziomie 5 t oraz udźwigiem 1 t na wysokość 1750 mm. Jego sekretem jest opatentowany mechanizm składania wideł pozwalający płynnie przełączać się pomiędzy funkcjami.

Innymi wyróżnikami LTX-FF są: kompaktowe rozmiary i nadzwyczajna ergonomia. Dzięki szerokości wynoszącej zaledwie 800 mm i promieniowi skrętu poniżej 1,5 m wózek nadaje się do zastosowania na produkcji i w wąskich korytarzach. Kierownica Still EasyDrive zapewnia łatwe manewrowanie i szybki dostęp do wszystkich funkcji, a niski próg i amortyzowane stanowisko operatora gwarantują komfort codziennej pracy.

- Wielofunkcyjny holownik LTX-F F przełamuje dotychczasowe ograniczenia optymalizacji floty, zmniejszając koszty inwestycji i eksploatacji – mówi Rafał Pańczyk, advanced applications manager Still Polska. – Łączy kompaktowość i oszczędność ciągnika z funkcją podnoszenia ładunku na pierwszą kondygnację. To uniwersalne rozwiązanie stanowi krok dalej w kierunku zarządzania lean – podsumowuje.

LTX-FF osiąga prędkość do 13 km/h i jest dostępny z baterią Li-Ion.