Zbuntowane ETi Wanted

Marka startuje z drugą odsłoną kampanii "Obudź w sobie buntownika".

W ramach promocji 14 stycznia w telewizji rozpoczęła się emisja spotów reklamowych.

Marka przygotowała też szereg aktywacji w mediach społecznościowych, w tym konkursy konsumenckie na Instagramie i Facebooku.

Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl – tym razem ma on jednak także lokalną postać. Dzięki współpracy z Fundacją Panda, ETi objęła opieką mieszkańca warszawskiego zoo – goryla Wikinga, który będzie jednym z "ambasadorów" marki.

Działania promocyjne obejmą także wspólną akcję z Cinema City – spoty ETi Wanted emitowane będą we wszystkich kinach sieci, a w weekendy odbywać się będą akcje samplingu produktów.

Wanted od ETi to połączenie doskonałych składników w najwyższej jakości mlecznej czekoladzie. Batony dostępne są w trzech wersjach smakowych: z całymi orzechami, ciągnącym się karmelem oraz prawdziwymi wiórkami kokosowymi, które dzięki połączeniu różnorodnych struktur zaskakują unikalną teksturą. Marka dostępna jest również w opakowaniach do dzielenia się, dzięki którym konsumenci mogą częstować bliskich mini batonikami Wanted Pops Caramel  lub Wanted Pops Coconut.

Kampanię opracowała agencja Orchidea a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash. 

Joanna Hamdan 9740 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }