Moya chce mieć 350 stacji paliw

Plan ten firma zamierza zrealizować do końca 2023 r.

Aktualnie Moya, marka należąca do polskiej spółki Anwim, liczy 202 placówki z charakterystycznym ludzikiem na wiacie, z których trzy - decyzją właścicieli stacji - uruchomią sprzedaż jeszcze w tym miesiącu.

– Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych, ponieważ powiększyliśmy sieć o 40 stacji - mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim. - Nie tylko zrealizowaliśmy ambitny plan rozbudowy sieci, lecz również pozyskaliśmy nowego inwestora w postaci funduszu Enterprise Investors. Dodatkowe źródła finansowania pozwolą na dalszy rozwój w najbliższych pięciu latach. W tym roku, obok realizacji założeń, firma będzie świętowała dekadę działalności na polskim rynku – dodaje Rafał Pietrasina.

Moya to obecnie szósta największa sieć paliw w Polsce. Najbliższe plany sieci to 350 stacji do końca 2023 r. Stacje sieci, które obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach, oferują pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa, przez koncept gastronomiczny Caffe Moya, sklep z produktami pod własną marką, aż po ofertę dla klientów biznesowych i program flotowy Moya firma.

Joanna Hamdan 9735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }