Akcja "Serce Rośnie" dobiegła końca

W jej ramach marka Wawel prznaczył ponad 1 133 000 zł dla organizacji charytatywnych.

Zakończyła się druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel.

W ramach inicjatywy konsumenci za pośrednictwem dedykowanej strony www.sercerosnie.com.pl rejestrowali kody z opakowań słodyczy oznaczonych serduszkiem, i odbierali gwarantowane nagrody. Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie: Fundację Anny Dymnej "Mimo wszystko", Fundację "Wawel z Rodziną", Stowarzyszenie "Wiosna" z programem "Akademia Przyszłości", Fundację Jaśka Meli "Poza Horyzonty" oraz Fundację Ewy Błaszczyk "Akogo?".

Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 zł na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca.

W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln zł.

Joanna Hamdan 9740 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }