Lidl wpuszcza klientów na zaplecze

Jak Lidl dba o świeżość produktów? Jak powstają nowe produkty? Co sprawia, że sklepy Lidla są ekologiczne? Na te oraz na wiele innych pytań sieć odpowiada w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej "Więcej na radość z życia".

Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami – właśnie ukazała się nowa odsłona kampanii „Więcej na radość z życia”.

Tak jak poprzednio, tak i teraz Lidl prezentuje prawdziwych ludzi i prawdziwe historie. Bohaterami są pracownicy, którzy przybliżają tajniki swojej pracy. Czy wiecie, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiecie, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, a dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie. O tym jak sieć dba by w Lidlu było czysto, zawsze i wszędzie, opowiada w spocie reklamowym Mateusz Kocik, zastępca managera jednego ze sklepów sieci.

Z kolei w spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju sieci Lidl, Michał Heberle, pracujący w Lidlu już od 17 lat, mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Energooszczędne oświetlenie LED, czy też odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, dzięki któremu, jak żartuje – „można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami” – to tylko przykłady rozwiązań, dzięki którym sklepy Lidl są nowoczesne i ekologiczne.

Lidl to również gwarancja świeżości, o której opowiada pracująca w sieci od 8 lat Agnieszka Robakowska. Codzienne dostawy, ale i szkolenia pracowników sklepów zapewniają, że są oni odpowiednio przygotowani, by móc nawet i 12 razy dziennie kontrolować świeżość owoców i warzyw.

Wiadomo, że u podstaw działalności sieci handlowej leży produkt. Lidl zawsze podkreśla, że dba o to by produkty, które oferuje swoim klientom, były świeże, zdrowe, najwyższej jakości i w przystępnej cenie. Sieć często podkreśla, że jest dumna ze współpracy ze swoimi dostawcami, polskimi firmami, z którymi pracuje nad rozwojem nowych produktów.

Dzięki nowej kampanii jest okazja poznać proces powstawiania tych artykułów. Sieć - jak zapewnia - wkłada wiele starań, aby klienci otrzymywali najlepsze produkty, dlatego zanim trafią one na półki przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych, ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami.

Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów w Lidlu od 10 lat, mówi, że tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów. - Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu produkty z Lidla mają jakość, której nie powstydziłyby się najpopularniejsze marki na rynku, a przy tym są od nich tańsze nawet o kilkadziesiąt procent. Bo w Lidlu zawsze zależy nam na tym, żeby to, co dobre, było dostępne dla każdego – dodaje Paweł Stachowiak.

- W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło zrobić zakupy w Lidlu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, comunications manager w Lidl Polska. - Jesteśmy nowoczesną firmą, dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – podkreśla.

Najnowsza odsłona kampanii Lidla to pionierskie posunięcie ze strony sieci handlowej. Po raz pierwszy konsumenci zapraszani są na zaplecze – dotychczas doświadczali szybkości dostaw, wiedzieli, że produkty są świeże i wysokiej jakości, teraz poznają procesy, dzięki którym codzienne zakupy mogą być przyjemnością.

W kolejnych spotach pokazane będzie m.in. jak kontrolowana jest świeżość produktów, jak to się dzieje, że nowe produkty tak szybko pojawiają się na półkach, w jaki sposób pracownicy dbają o czystość placówek oraz jakie rozwiązania ekologiczne są zastosowane w ponad 670 sklepach Lidla.

 

Katarzyna Pierzchała 2816 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }