Wawel rusza z największą kampanią

Celem działań jest budowa świadomości marki Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, które umożliwiają komponowanie własnych miksów słodyczy odpowiednich na różne okazje, a także promowanie tej formy sprzedaży.

Wawel rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

Celem działań jest budowa świadomości marki Wawel Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, które umożliwiają komponowanie własnych miksów słodyczy odpowiednich na różne okazje, np. na prezent czy spotkanie z przyjaciółmi, a także promowanie tej formy sprzedaży. W ramach kampanii 360 stopni, skierowanej przede wszystkim do młodszych odbiorców, zaplanowano spoty telewizyjne, kampanię digital, wsparcie w sklepach i działania PR. Kampania podkreśla użyteczne walory zakupu słodyczy na wagę i pozytywne emocje towarzyszące tej czynności.

W ramach działań digital Wawel rozpoczyna serię krótkich etiud pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”, które przedstawiają ideę tej formy zakupów. Odcinki będą pojawiać się cyklicznie, a każdy z nich w humorystyczny sposób podkreśli atrakcyjność i wygodę związaną z kupowaniem słodyczy luzem. W lutym tego roku wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej.

Ważne w strategii marki Wawel jest również wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku – z tego powodu producent zdecydował o wycofaniu foliowych woreczków do pakowania słodyczy przed zważeniem i wprowadzeniu ekologicznych papierowych torebek z możliwością personalizacji. Na nowych torebkach można wpisać dedykację lub hasło, podkreślając okazję, na którą skomponowano miks.

Moduły Wolność Wyboru w sklepach to różne rodzaje oryginalnych słodyczy marki Wawel wyeksponowane w nowoczesnych, brandowanych ekspozytorach idealnych do komponowania ulubionego mixu cukierków na wagę. Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.

Joanna Hamdan 9695 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }