Z logotypu Mastercard znikła nazwa

Zmiany już weszły w życie. Wydawcy kart oraz partnerzy nową symbolikę mogą stosować od 1 listopada 2018 r., zaś punkty akceptacji kart od 1 grudnia 2018 r., kiedy to na stronie Brand.mastercard.com pojawiły się projekty symbolu oraz wytyczne odnośnie jego stosowania.

Symbole na kartach płatniczych czy na naklejkach w punktach sprzedaży będą aktualizowane sukcesywnie, w miarę jak będą wymieniane. Sytuacja wyglądała podobnie przy odświeżeniu identyfikacji wizualnej Mastercard w 2016 r.

Dlaczego firma zdecydowała się zmienić logotyp? Jak tłumaczy Mastercard w dzisiejszych czasach coraz częściej komunikujemy się nie za pomocą słów, lecz znaków, graficznych ikon i symboli. - Spontaniczna rozpoznawalność symbolu Mastercard bez towarzyszącej mu nazwy marki sięga aż 80%, dlatego też jesteśmy gotowi zrobić kolejny krok na drodze ewolucji marki, dołączając tym samym do elitarnego grona marek, które są reprezentowane samym symbolem – usłyszeliśmy.

Symbol został zaprojektowany w ten sposób, aby bez problemów pojawiał się na wszystkich platformach cyfrowych, urządzeniach połączonych i w kanałach sprzedaży, zapewniając prostotę i przejrzystość.

Katarzyna Pierzchała 2833 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }