"Milka. Sercem z Naszymi"

Pod takim hasłem wraz z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich wystartowała nowa kampania marki.

Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem "ulubiona czekolada polskich skoczków".

Ogólnopolska kampania ma na celu przybliżenie polskim kibicom naszych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

Obok klasycznej tabliczki alpejskiej mlecznej czekolady (100 g), w specjalnej szacie graficznej znalazły się znane konsumentom produkty Milka: tabliczki czekolad Alpine Milk (200 g), Peanut Caramel (200 g), Oreo (100 i 200 g), Toffee Wholenut (200 g), Happy Cow (100 g), Hazelnut (100 g), Alpejskie Mleczko o smaku waniliowym (330 g) oraz Milka Pieguski o smaku czekoladowym (135 g).

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za zakup mediów Carat, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Sarigato. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

Joanna Hamdan 8869 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }