Delecta rozgrzewa ferie

Z początkiem stycznia marka wystartowała z kampanią promocyjną kisieli Owocowy Kubek Kids oraz Owocowy Kubek Fit.

Bilbord sponsorski Delecty emitowany będzie w telewizji TVN, TVP2, Polsat oraz w stacjach tematycznych TVN przez cały styczeń.

Kampania obejmuje także działania PR, w ramach których dziennikarze otrzymają od marki Delecta nie tylko informacje produktowe, ale też wysyłki kreatywne zachęcające do spróbowania rozgrzewających przekąsek.

Za kreację bilboardu sponsorskiego oraz aktywności w social mediach marki odpowiada Agencja OpusB. Zakup mediów realizuje Dom Mediowy Starcom. Natomiast za działania PR odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }