Startuje 2. edycja akcji "Ubrania od serca"
Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny, który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka.
Program "Ubrania od serca" wspiera domy dziecka w działaniach na rzecz zmniejszania nierówności między dziećmi tam mieszkającymi, a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Jego celem jest umożliwienie dzieciom z domów dziecka samodzielnych zakupów i wyboru własnych ubrań.
Do akcji może dołączyć każdy. Wystarczy kupić: od 1 listopada 2018 r. do 28 lutego 2019 r. zestawy kapsułek Vizir 3x16, dostępne we wszystkich sklepach w całej Polsce; od 1 do 31 grudnia 2018 r. kapsułki i płyny Vizir, które były dostępne w sieci Biedronka oraz od 1 stycznia do 28 lutego 2019 r. kapsułki i proszki Vizir w sklepach w Polsce innych niż Biedronka.
Klienci, którzy kupią w tym okresie określone produkty Vizir z logo "Ubrania od serca" na opakowaniu, przyczynią się do zakupu bonów na nowe ubrania dla dzieci z domów dziecka.
Pierwsza edycja kampanii "Ubrania od serca" trwała od grudnia 2017 do końca lutego 2018. Ponad 700 000 osób pomogło 1240 dzieciom z domów dziecka w całej Polsce. To o 240 więcej niż pierwotnie planowano, ale stanowi to tylko około 8% dzieci z domów dziecka w Polsce.
W tym roku marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom przy wsparciu polskich klientów chcą pomóc jeszcze większej liczbie dzieci.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.