Arkady Wrocławskie - to był dobry rok

Ostatni kwartał był dla należącego do LC Corp centrum handlowego czasem zmian i rekomercjalizacji.

Umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyło dziewięciu najemców. Handlowo-usługowa mapa wrocławskiego centrum poszerzyła się też o kilka nowych miejsc. Łącznie sfinalizowano czternaście umów.

Efektywna komercjalizacja Arkad Wrocławskich jest wynikiem realizacji nowej strategii rozwoju, która zakłada rozbudowę oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin oraz systematyczne wdrażanie nowych funkcjonalności i udogodnień. W ostatnim kwartale 2018 r. rozpoczęły się prace nad zmianami architektonicznymi, mające na celu ułatwienie klientom poruszanie się po centrum. Powstać ma specjalnie wydzielona, ogólnodostępna przestrzeń z kanapami dla rodziców i kącikiem zabaw dla dzieci oraz odpowiednio wyposażony pokój rodzinny. Wraz z wprowadzaniem nowych funkcjonalności, budowana jest kompleksowa oferta dla rodzin.

- W planach jest m.in. dziecięcy fryzjer czy joga dla najmłodszych. Do potrzeb rodzin przystosowana zostanie również oferta gastronomiczna. W restauracjach już zaczyna pojawiać się specjalne dziecięce menu - mówi Monika Woźniak, manager ds. komercjalizacji, LC Corp.

Ponadto w centrum regularnie odbywać się będą warsztaty, teatrzyki i inne zajęcia wpisujące się w trend edutainment.

Najemcy, decydujący się na dłuższą współpracę z Arkadami Wrocławskimi, reprezentują różne branże - od mody (CCC, New Men Style, Alles, Cozy Shoes) i sportu (Bergson, Sportbay, Meta), przez gastronomię (Costa Coffee, BoBoQ Fresh, Cukiernia Karpicko), usługi (Kwiaciarnia Orchidea, Teletorium), księgarnie (Księgarnia Autorska), aż po rozrywkę dla najmłodszych (Klockownia).

Trzech najemców nie tylko przedłużyło umowy, ale też postanowiło zwiększyć powierzchnią handlową. Na zmianę lokalu i rozszerzenie oferty zdecydował się salon mody męskiej New Men Style (77 mkw.), salon z bielizną damską Alles (100 mkw.) oraz Cukiernia Karpicko (130 mkw.).

Ponadto swój pierwszy lokal w Arkadach Wrocławskich otworzył multibrandowy salon obuwniczy Cozy Shoes (101 mkw.). Z zupełnie nowym konceptem zadebiutował BN Sport, otwierając pierwszy w Polsce multibrandowy sklep sportowo-turystyczny Sportbay (92 mkw.), oferujący wyselekcjonowaną ofertę marek (m.in. Alpine Pro, Berg, Hummel, Gatta Active) oraz profesjonalne wsparcie ekspertów. Pierwszy lokal na Dolnym Śląsku otworzyła też Klockownia (300 mkw.). Jest to jednocześnie pierwszy edukacyjno-zabawowy pop-up w Polsce kierowany do rodzin. Showroom placu zabaw, który obecnie oferuje kilka stref pełnych różnego rodzaju klocków, zniknie po upływie kilku miesięcy, aby pojawić się w zupełnie nowej odsłonie. Docelowy lokal o powierzchni prawie 500 mkw. oferować będzie aż osiem stref zabaw z ponad milionem klocków dostosowanych do potrzeb dzieci w wieku od 9 miesiąca do 13 roku życia, trzy salki dydaktyczno-urodzinowe oraz kawiarnię, z której rodzice będą mogli obserwować swoje pociechy.

W styczniu 2019 r. swoje lokale otworzy Kwiaciarnia Orchidea oraz Teletorium - ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży i serwisu telefonów komórkowych.

Joanna Hamdan 9740 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }