Aldi dla zdrowia
Siostrzane sieci Aldi Nord i Aldi Süd poszły w ślady swego rywala Lidla i ograniczają zawartość niezdrowych dodatków w swoich produktach.
Aldi Nord i Aldi Süd ogłosiły rozpoczęcie kampanii "Po prostu lepsze życie" w celu promowania zdrowych i zawierających odżywcze składniki produktów żywnościowych.
– Zdrowe jedzenie i życie w zdrowiu nie musi być skomplikowane ani kosztowne – mówi Julia Adou, szefowa odpowiedzialności korporacyjnej w Aldi Süd. – Dzięki naszej kampanii chcemy zwiększyć świadomość konsumentów na temat tego, jak łatwo jest włączyć zrównoważoną i zbilansowaną dietę do codziennego życia – dodaje.
W ramach kampanii sieci zamierzają wycofać niemal 6000 ton soli i cukru w prawie 860 indeksach produktów marek własnych. Obejmują one wypieki, zboża, napoje bezalkoholowe, nabiał i artykuły spożywcze dla dzieci.
Dyskonty chcą także organizować degustacje produktów i umożliwiać klientom głosowanie na ulubione produkty. Na przykład Aldi Süd poprosił o degustację swojego batonu owocowo-orzechowego, dostępnego w trzech smakach, zanim zostanie wprowadzony na rynek w maju tego roku. Około 1000 klientów i pracowników będzie testować produkt przez okres trzech tygodni i podzieli się swoimi uwagami na platformie aldi-inspiriert.de.
Klienci Aldi Nord będą mieć możliwość głosowania na produkty i przepisy na kanałach online firmy. Dyskonter podzieli się też z klientami prostymi wskazówkami, jak zmniejszyć zawartość cukru w niektórych potrawach lub zastąpić go zdrowszymi zamiennikami.
Sieć zapowiedziała też, że chce oferować szeroki asortyment produktów ekologicznych wraz z opcjami wegańskimi.

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.
Komentarze