Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Leszek przenosi góry do miasta

W zimowej kampanii marki.

Leszek powraca w zimowej odsłonie. W najnowszym spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta.

Zgodnie z tradycją w ręce konsumentów oddał także limitowaną edycję puszki, dzięki której odkryjemy zimową magię niezależnie od otaczającej aury.

Tym razem pojawiły się na nich góry opisane w charakterystyczny dla marki, przewrotny sposób. Wśród oznaczonych na puszce nazw szczytów, znalazły się m.in. Szczyt Wszystkiego, Zaszczyt czy Górna Półka. Za projektem stoi Zuza Sadlik, która stworzyła także wcześniejsze odsłony limitowanych puszek Leszka.

W ramach kampanii reklamowej marka stworzyła także 15-sekundowy spot, który swoją premierę miał 27 grudnia. Spot emitowany jest w telewizji oraz na VOD. Dodatkowo, w ramach kampanii stworzono także kreacje na nośniki OOH zlokalizowane w południowej Polsce.

Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja GPD, za produkcję – dom produkcyjny Dynamo zaś za postprodukcję – Delapost. Kampania digital prowadzona jest przez Cut The Mustard, działania PR przez Tailor Made PR, zaś zakup mediów przez Zenith Optimedia.

Joanna Hamdan 7919 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }