Dawid Kwiatkowski w kampanii Kaktusa

Główną osią działań jest hasło "Gryź jak lubisz", na którym marka z portfolio Froneri Polska opierać będzie w 2019 r. komunikację.

Kluczowym elementem kampanii jest 30-sekundowa reklama telewizyjna z udziałem Dawida Kwiatkowskiego.
 
Ponadto marka jest lokowana w programie "The Voice Kids", w którym Dawid Kwiatkowski jest jurorem i na który zaprasza w billboardzie sponsorskim Kaktusa emitowanym w TVP2. Całość uzupełniana jest komunikacją na kanałach własnych marki w mediach społecznościowych.
 
Za koncept kreatywny, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Spin Off.
 
Joanna Hamdan 8902 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }