Zmiany w marketingu PepsiCo

Karolina Demus (na zdjęciu), dotychczas marketing director Poland & Central Europe PepsiCo., odchodzi z firmy.

Zmiany w strukturach zarządzania marketingiem w PepsiCo. Dotychczas w firmie funkcjonowały osobne role marketing dyrektorów na Europę Centralną i Bałkany, teraz wprowadzono podział na kategorie i jedną strukturę dla całego regionu Europa Centralna Bałkany (CEGB), czyli marketing CEGB Napoje i marketing CEGB przekąski. 

W związku z tymi zmianami Katarzyna Pyzikiewicz - odpowiedzialna dotąd za zarządzanie kategorią napojów w Polsce i Europie Wschodniej - otrzymała stanowisko senior director, beverages category CEGB, a Gurav Anand został powołany na stanowisko senior director, snacks category CEGB.

Karolina Demus, dotychczas marketing director Poland & Central Europe PepsiCo., z końcem ubiegłego roku odeszła z firmy.

Tomasz Wygnański 74 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }