Pszczółka podbija Dubaj

Cukierki Pszczółki trafią do największej sieci supermarketów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Zdaniem lubelskiego producenta słodyczy, Fabryki Cukierków Pszczółka, realizacja kontraktu oznacza potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki.

Obejmuje on dostawę całego asortymentu Pszczółki, ze szczególnym uwzględnieniem wyrobów czekoladowych: pralin – czekoladowych Sympatii, czekoladowych Fantazji, galaretek Tęczowych, truskawkowych Pychałków, karmelków - Coffee Amo oraz Mieszanki Imieninowej do największej sieci supermarketów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

- Potencjał sprzedaży słodyczy na Bliskim Wschodzie jest nieograniczony - uważa mówi Robert Rudnicki, prezes zarządu Fabryki Cukierków Pszczółka. - Podstawową barierą wejścia na te rynki jest jednak brak możliwości promocji tych produktów - przyznaje.

Tłumaczy, że Fabryka Cukierków Pszczółka została zauważona i wyróżniona przez Dubai FDI, agendę rządową przy Ministerstwie Rozwoju Dubaju i to Dubai FDI będzie teraz wspierał działania polskiej spółki w regionie. - W lutym naszą fabrykę odwiedzi szef agendy rządowej Dubai FDI - Fahad Al Gergawi – dodaje Robert Rudnicki.

Pierwszy kontener ze słodyczami z Pszczółki wyruszy do Dubaju już w styczniu.

Obecnie Pszczółka sprzedaje swoje wyroby do ponad 20 krajów na całym świecie. Głównymi jej odbiorcami są Słowacja, Azerbejdżan, Litwa, Węgry oraz Niemcy. Spółka wysyła swoje produkty również do USA, Szwecji, Rumunii, Mongolii, Cypru, Czech, Jordanii czy Rosji. Poza Bliskim Wschodem, obecnie trwają zaawansowane rozmowy na temat nowych rynków zbytu m.in. w Kazachstanie.

Joanna Hamdan 8288 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }