"Śniadania, że u la la"

Pod takim hasłem marka belVita (Mondelez Polska) startuje z nową kampanią.

Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. Ambasadorem marki został restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler.

Nową kampanię marki belVita promować będzie hasło "Śniadania, że u la la" oraz materiały komunikacyjne nawiązujące do Francji – miejsca, gdzie ceni się pyszne śniadania.

Nowa kampania marki belVita jest przełomowa. Znany producent ciastek pożywnych rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się przede wszystkim na śniadaniach, o inne poranne posiłki np. drugie śniadania czy przekąski.

Choć hasło nowej kampanii w dalszym ciągu nawiązuje do śniadania, wskazanie na ten konkretny posiłek ma już jedynie znaczenie symboliczne.

- Celem kampanii jest pokazanie zabieganym konsumentom, że belVita może być pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu, niezależnie od tego, czy mówimy o pierwszym lub drugim śniadaniu, czy nawet pożywnej przekąsce zjedzonej np. w drodze do pracy. Bardziej zależy nam na promowaniu różnych wariantów, stąd pomysł na nawiązanie do Francji, w której cieszą się one dużą popularnością – mówi Joanna Serwaczyńska, brand manager marki belVita.

Nieprzypadkowy jest również wybór ambasadora marki. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu "MasterChef Junior", Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał różne kulinarne trendy.

Nowa kampania marki belVita będzie miała silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W telewizji emitowany będzie billboard sponsorski, a w digitalu zupełnie nowa kreacja z udziałem ambasadora – Mateusza Gesslera. Dodatkowo, w dniach 2 stycznia -10 lutego będzie miała miejsce loteria konsumencka promowana hasłem kampanii: "Śniadanie, że u la la".

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada IQ Marketing. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 8296 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }