Komputronik frontem do klienta

Sieć odmienia swój program lojalnościowy.

Do tej pory Komputronik oferował klientom uczestnictwo w programie bonusowym „Klient VIP”, dzięki któremu członkowie mieli możliwość tańszego nabywania oferowanych przez markę produktów. Program „Klub Komputronik”, będący kontynuacją programu VIP, nastawiony jest natomiast na budowanie długotrwałych relacji z klientami i nagradzanie lojalności wobec marki.
 
- Zależy nam na umocnieniu relacji z  konsumentami i szczególnym premiowaniu lojalności wobec naszego sklepu poprzez personalizowane oferty oraz nagrody. Podążając za trendami i potrzebami naszych klientów zdecydowaliśmy się na odświeżenie formatu aplikacji, przy zachowaniu integralności dotychczasowego rozwiązania. Tym samym każdy dotychczasowy uczestnik programu „Klient VIP”, stał się automatycznie członkiem „Klubu Komputronik”. Preferencyjnymi warunkami zwrotu towaru, pierwszeństwem w informowaniu o premierach czy limitowanej sprzedaży na atrakcyjne oferty, chcemy zachęcić członków „Klubu Komputronik” do częstego używania dedykowanej aplikacji. „Klub Komputronik” to propozycja dla tych, którzy od zakupów, oczekują czegoś więcej, dla tych, którzy interesują się innowacjami, dodatkowymi korzyściami i benefitami – mówi Sławomir Komiński, dyrektor sprzedaży omnichannel w Komputronik.
 
Dostępna już aplikacja na Android i iOS otwiera - jak zapewnia firma - nowe możliwości. Na powitanie każdy klient może odebrać kupon rabatowy na zakupy. Dodatkowo może również skorzystać z 10 proc. rabatu na produkty marek: Accura i CA, a także 30 proc. rabatu na inne wybrane usługi. Dzięki tej klubowej aplikacji można również sprawdzić historię zakupów, przejrzeć aktualnie najlepsze oferty dostępne w ramach promocji dla klubowiczów, a także wesprzeć swoimi zakupami podopiecznych Fundacji Komputronik. Każdy członek ma prawo do wydłużonego zwrotu nabytego produktu nawet do 30 dni od jego zakupu.
 
Budowaniu lojalności ma służyć premiowanie przez Komputronik aktywności zakupowej w aplikacji nagrodami czy kolejnymi rabatami. Aby dołączyć do „Klubu Komputronik” wystarczy pobrać aplikację na smartfon bezpośrednio ze sklepu Google Play czy App Store lub rejestrując się na stronie Klubu Komputronik.
 
- Po nowym roku zaprezentujemy wiele nowych, ciekawych ofert, dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Użytkownicy aplikacji mogą mieć pewność, że przygotowana dla nich oferta specjalna jest naprawdę bardzo preferencyjna - mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu w Komputronik.

Komputronik to sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i Home. Obecnie marka ma prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową.

Joanna Hamdan 7861 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }