Stylowe Śliwkobranie dobiegło końca

Zwycięzca loterii odebrał Fiata 500.

Loteria konsumencka Stylowe Śliwkobranie trwała od 1 września do 30 listopada.

W trakcie jej trwania można było wygrać ponad 3000 gadżetów inspirowanych opakowaniem pralin.

Główna nagroda, Fiat 500 o wartości ponad 50 tys. zł, została rozlosowana 6 grudnia. Uroczyste przekazanie kluczyków odbyło się w salonie Fiata w Warszawie 19 grudnia.

Warunkiem wzięcia udziału w loterii był zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 zł, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a, bądź zarejestrowanie się na stronie www.sliwkobranie.pl.

Loteria miała wsparcie w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych standów. Towarzyszyła jej kampania medialna, aktywności w social mediach, promocja w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Była to już druga edycja Stylowego Śliwkobrania.

Joanna Hamdan 8902 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }