Lavazza z aktywnościami

Kampania wystartowała we wszystkich hipermarketach sieci 31 października i potrwa do 2 stycznia 2019 r.

W jej ramach w alejach produktowych dedykowanych kawom branding Lavazzy
jest widoczny na bramach, totemach, podświetlanych ekspozytorach i listwach cenowych oraz flagach
przy produkcie (te ostatnie zainstalowano łącznie w 102 sklepach).

Okres przedświąteczny stanowi początek działań merchandisingowych, dzięki którym marka Lavazza ma być bardziej widoczna na poziomie sklepu. Te działania firma planuje także w nadchodzącym, 2019 roku.

Ponadto, w największych miastach Polski wystartowała już kampania outdoor’owa kawy Lavazza Qualita Oro.

Pierwszą świąteczną kampanię POS dla marki Lavazza w sklepach Carrefour zrealizowało In-Store Media.

Joanna Hamdan 8303 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }