Papa Diego zawitał do Poznania
Od 20 grudnia lokal sieci działa w centrum handlowo-rozrywkowym Posnania.
Na lokalnych tradycjonalistów czeka wariacja meksykańskich potraw z ziemniakami i gzikiem, prawdziwe łasuchy zaspokoją ochotę na słodycze chrupiącymi churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia mogą wybrać salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, z których najostrzejsza to Carolina Reaper osiągająca nawet 2,2 mln SHU (Scoville Hotness Unit). Można ich spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia!
Papa Diego w Posnanii znajduje się w strefie restauracyjnej galerii, na poziomie pierwszym.
Goście centrum handlowego odwiedzający zarówno Papa Diego, jak i kino Helios, mogą skorzystać z wyjątkowej oferty – papierowy lub elektroniczny bilet do kina uprawnia do otrzymania porcji słodkich churros do zamówienia w Papa Diego. Ponadto, w każdy poniedziałek małe nachosy dodawane są do burrito za pół ceny, a w każdy wtorek zestawy tacos są powiększane o dodatkowe taco.
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
Papa Diego w Poznaniu to trzeci lokal sieci, po otwartych w listopadzie restauracjach w Katowicach i Gdańsku. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura), Katowicach (Galeria Katowicka) i Opolu (CH Karolinka).

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.