Costa Coffee ze świąteczną akcję

W kawiarniach sieci w całej Polsce dostępne są pierniczki w kształcie ciasteczkowego ludka. Całkowity dochód z ich sprzedaży przeznaczony zostanie na wsparcie podopiecznych Fundacji "Dr Clown".

Pierniczki, które są nieodzownym elementem świąt Bożego Narodzenia, teraz nabierają nowego znaczenia. Wszystko za sprawą charytatywnej akcji zorganizowanej przez Costa Coffee we współpracy z Fundacją "Dr Clown".

W ramach tej inicjatywy, kupując pierniczka w cenie 5,90 zł, można wesprzeć dzieci objęte pomocą Fundacji. Akcja trwa do wyczerpania zapasów pierniczków.

Fundacja "Dr Clown" działa w Polsce od 19 lat. Organizuje zespoły profesjonalnie przeszkolonych "doktorów clownów", fantazyjnie przebranych wolontariuszy z kolorowymi noskami. Realizują oni program "Terapii śmiechem" w 170 szpitalach i placówkach specjalnych.

Efektem ich działań jest minimalizowanie negatywnych konsekwencji choroby i hospitalizacji, stymulowanie procesów zdrowienia i wspieranie medycyny konwencjonalnej.

Każdego roku wolontariusze Fundacji "Dr Clown" przynoszą radość uśmiech 60 000 podopiecznym – chorym dzieciom, osobom niepełnosprawnym i seniorom.

Joanna Hamdan 9507 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }