Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Wygraj i leć na Ibizę!

Startuje karnawałowa promocja Captain Jacka - nowej marki od Kompanii Piwowarskiej.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić promocyjną butelkę Captain Jacka z hasłem na etykiecie „Wygraj i leć na Ibizę!” i wpisać kod spod kapsla na stronie www.captainjackbeer.pl lub przesłać go za pomocą Messengera na fanpage’u marki.

Następnie trzeba w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie przygotowane przez zaangażowanych do akcji influencerów, wśród których są m.in. Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky, Ola Kot.

W każdym z 10 tygodni promocji do wygrania jest jedna nagroda główna – wycieczka all inclusive na Ibizę dla 4-osobowej ekipy znajomych, a także 200 kartonów piwa na karnawałową imprezę.

Akcja będzie trwać od 27 grudnia 2018 r. do 3 marca 2019 r. Przez 10 tygodni towarzyszyć jej będą liczne działania promocyjne.

W telewizji i kinie pojawi się 15-sekundowy spot, w miastach – citylighty, a w sklepach – materiały POSM. Promocja otrzyma także wsparcie w postaci działań w digitalu i w kanałach społecznościowych marki oraz zaangażowanych do współpracy influencerów.

Joanna Hamdan 8902 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }