Vegeta promuje polską kuchnię regionalną

Marka z portfolio Podravki ruszyła z kampanią oraz konkursem.

W jej ramach na nowych opakowaniach produktów Vegeta 200 g znajdują się nazwy 14 inspirujących przepisów wraz z dedykowaną ikoną: Regionalne Potrawy. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej i handlowej, Internecie, na YouTube oraz na Facebooku: Sekrety Mojej Kuchni.

Działaniom promocyjnym towarzyszyć będzie konkurs "Poznaj kuchnię regionalną z Vegetą", w którym można wygrać wyjazd na weekend do luksusowego hotelu dla dwóch osób, 20 zestawów 2 sztuk bulionówek do zupy oraz 30 koszy z produktami Vegeta i Podravka.

Joanna Hamdan 7919 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }