Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kompania Piwowarska ze świateczną akcją

Jej celem jest budowanie relacji z kontrahentami firmy, takimi jak np. dostawcy czy partnerzy z kanału HoReCa.

Na zlecenie Kompanii Piwowarskiej agencja Altavia przygotowała projekt opakowania świątecznego kryjącego zestaw czterech piw.

Zamykane na niewidoczne z zewnątrz magnesy, wygląda jak zwykłe pudełko prezentowe. Otwiera się jednak zupełnie nietypowo, niczym parawan, który z każdym rozsunięciem odkrywa coraz więcej.

Oprócz świątecznych życzeń odbiorcy znajdą w jego wnętrzu piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Lech Free 0,0%, Kozel Ležák, Captain Jack i Książęce IPA.

Taki prezent trafia właśnie do 360 odbiorców.

Zarówno produkcją, jak i wysyłką prezentów do współpracujących z Kompanią Piwowarską firm zajęła się agencja Altavia.

Joanna Hamdan 8296 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }