Pure Life. Porcja Dobra

Przekąska z przesłaniem.

Marka Be Now wprowadza na rynek linię przekąsek – Porcja Dobra. Jej atuty to smak i etykieta, która jest naprawdę krótka - maksymalnie trzy, cztery składniki. Produkt adresowany jest do osób odżywiających się świadomie, dbających o zdrowie, a także pozytywnie nastawionych do świata.

Na linię Porcja Dobra składa się kilka produktów: owocowe listki (100% owoców), krążki, które zrobione są tylko z owoców i orzechów oraz kulki, do których poza wymienionymi składnikami, dodany został także mało znany w Polsce karob (zastępnik kakao), zawierający całą gamę cennych minerałów. Najbogatszą i najbardziej efektowną pozycją w serii jest kostka Porcja Dobra skierowana głównie do dzieci. To kolorowe pudełko, w którym poza naturalnymi  słodyczami, najmłodsi znajdą kreatywną zabawkę i Dobrokartę – obrazek z motywacyjnym hasłem. Przekąska na sklepowych półkach pojawi się w nowym roku.
 
Porcja Dobra może trafić również do plecaków dzieci stosujących dietę bezmleczną i bezglutenową,  a owocowe listki polecane są też osobom zmagającym się z alergią. Zawiera oczywiście cukry, ale tylko te występujące naturalnie w owocach.
 
Nowy projekt jest prowadzony przez dwie zaprzyjaźnione rodziny, które od lat zajmują się międzynarodowym handlem. Mają 9-letnie doświadczenie w eksporcie artykułów FMCG. Obecnie firma prowadzona przez założycieli Pure Life dostarcza towary FMCG do ponad 40 krajów świata.
 
Joanna Hamdan 13848 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.