Payback wzmacnia dział marketingu
Do zespołu dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu.
Katarzyna Grzywaczewska jest związana z marketingiem od 2001 roku. W tym czasie pracowała dla takich firm jak: Raiffeisen Polbank, Orange, Aviva Poland oraz Liberty Ubezpieczenia. Przez ostanie 3 lata pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna m. in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji oraz ponowne uruchomienie platformy Electronic Beats, której ideą jest stwarzanie szans do dalszego rozwoju młodym, zdolnym artystom.
– Bieżący rok był dla nas bardzo intensywny i obfitował w wiele sukcesów, wyzwań oraz liczne działania mające na celu zbudowanie solidnych podstaw do dalszego, dynamicznego rozwoju programu Payback w Polsce. Naszym celem jest przede wszystkim wzmacnianie relacji partnerów programu z ich klientami i wierzę, że dołączenie do naszego zespołu p. Katarzyny w znaczny sposób przyczyni się do budowania wspólnego sukcesu w oparciu o jak najlepsze doświadczenia i praktyki z obszaru nowoczesnej i innowacyjnej komunikacji marketingowej. Kasia pracowała dotychczas dla wielu znanych firm, w których odpowiadała za całe spektrum obszarów marketingowych. Jestem przekonany, że jej ogromna wiedza oraz doświadczenie wesprą zespół Payback w budowaniu długoterminowego wzrostu wartości marek, które z nami współpracują – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.
Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy 10 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Uczestnicy programu Payback mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart Payback mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty można wymienić na nagrody, mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program Payback jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.