Payback wzmacnia dział marketingu

Do zespołu dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu.

Do głównych zadań Katarzyny Grzywaczewskiej należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów programu, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników programu Payback.

Katarzyna Grzywaczewska jest związana z marketingiem od 2001 roku. W tym czasie pracowała dla takich firm jak: Raiffeisen Polbank, Orange, Aviva Poland oraz Liberty Ubezpieczenia. Przez ostanie 3 lata pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna m. in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji oraz ponowne uruchomienie platformy Electronic Beats, której ideą jest stwarzanie szans do dalszego rozwoju młodym, zdolnym artystom.

– Bieżący rok był dla nas bardzo intensywny i obfitował w wiele sukcesów, wyzwań oraz liczne działania mające na celu zbudowanie solidnych podstaw do dalszego, dynamicznego rozwoju programu Payback w Polsce. Naszym celem jest przede wszystkim wzmacnianie relacji partnerów programu z ich klientami i wierzę, że dołączenie do naszego zespołu p. Katarzyny w znaczny sposób przyczyni się do budowania wspólnego sukcesu w oparciu o jak najlepsze doświadczenia i praktyki z obszaru nowoczesnej i innowacyjnej komunikacji marketingowej. Kasia pracowała dotychczas dla wielu znanych firm, w których odpowiadała za całe spektrum obszarów marketingowych. Jestem przekonany, że jej ogromna wiedza oraz doświadczenie wesprą zespół Payback w budowaniu długoterminowego wzrostu wartości marek, które z nami współpracują – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.

Payback to największa w Polsce multipartnerska platforma ułatwiająca angażowanie klientów. Umożliwia dostęp do bazy 10 milionów aktywnych użytkowników zbierających punkty u wielu różnych partnerów. Uczestnicy programu Payback mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart Payback mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty można wymienić na nagrody, mile Miles & More, bony zakupowe do zrealizowania u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk. Program Payback jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.