Carrefour w CH Skorosze

Zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów supermarket sieci zajął w powierzchnię ponad 1100 mkw., oferując ponad 12 tys. produktów.

W ofercie sklepu znajduje się bogaty wybór świeżych warzyw i owoców, wędlin oraz serów, a także mięsa.

Klienci znajdą tu również bakalie i ziarna na wagę, świeże zioła czy produkty mięsne z wędzarni Carrefour oraz wypiekane na miejscu pieczywo.

Ponadto dla wygody klientów oddane zostały także różnorodne koncepty handlowe, dzięki którym szybko odnajdą potrzebne produkty.

Zdaniem Carrefoura na szczególną uwagę zasługuje koncept Zdrowa Półka, którego rozwój stanowi istotny element realizowanej przez sieć strategii transformacji żywieniowej. Jej celem jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do żywności wysokiej jakości i w rozsądnej cenie. W ofercie konceptu klienci supermarketu znajdą artykuły bio, bezglutenowe, bez laktozy czy bez dodatku cukru, a także produkty pochodzenia roślinnego. Nowością w koncepcie są mrożonki bio, ekologiczne produkty dla dzieci, a także bio karmy dla zwierząt.

W ofercie sklepu znajduje się także koncept Kuchnie Świata oraz strefa dla sportowców, gdzie amatorzy aktywności fizycznej odnajdą wiele dedykowanych im produktów, w tym napoje, batony czy żele. Ponadto w strefie Naturalnych Kosmetyków oraz w strefie Ekologicznej Chemii, klienci dbający o środowisko odnajdą certyfikowane produkty pielęgnacyjne i czyszczące. Nie zabraknie również piw regionalnych czy bezalkoholowych win i piw dostępnych w strefie Zero Procent.

Nowy supermarket Carrefour znajduje się w Centrum Handlowym Skorosze przy ul. Składkowskiego 4 w Warszawie. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-22:00, a w niedziele handlowe w godz. 9:00-21:00.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 8296 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }