Empik partnerem Mastercard Priceless Specials

W sklepach sieci można już zbierać punkty za płatności kartą Mastercard.

- Uważamy, że współpraca z Mastercard będzie dobrym uzupełnieniem naszych działań konsumenckich. Program Priceless Specials nie tylko wpływa na zwiększenie lojalności naszych klientów, ale także daje nam możliwość dotarcia do osób nowych i tych korzystających z oferty Empiku okazjonalnie. Dodatkowo nasza współpraca obejmuje szereg wzajemnych działań promocyjnych zaplanowanych na rok 2019 – mówi Paweł Sobieraj, partnership manager w Empiku.

Obecnie portfolio Mastercard Priceless Specials to 74 marki detaliczne, zaś zakupy nagradzane punktami można realizować w 4 500 punktach sprzedaży oraz 20 sklepach internetowych. Program swoim zasięgiem obejmuje 19 kategorii zakupowych, a dodatkowo punkty są naliczane za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski. Honorowane są transakcje kartami Mastercard, które zostały zapisane do programu. Uczestniczy w nim 13 banków, a do ich grona dołączył w tym roku bank Citi Handlowy.

Priceless Specials adresowany jest do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta. Program wyróżnia również szybka gratyfikacja, np. przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 zł można otrzymać bilety do kina o wartości 100 zł.

Grupa Empik to ogólnopolska sieć ponad 250 salonów Empik, księgarnie Mole Mole i sklepy Papiernik by Empik a sklep internetowy empik.com, serwis empikfoto.pl i księgarnia internetowa Livro.pl. Segment dystrybucji tworzą: Platon (książki) oraz spółka Polperfect (prasa). Segment wydawniczy składa się z Grupy Wydawniczej Foksal czyli wydawnictw W.A.B., Wilga i Buchmann. Portfolio Grupy uzupełnia kategoria digital, a w niej spółki Virtualo i Biblioteka Akustyczna oraz spółka e-Muzyka i platforma Going.

Joanna Hamdan 7919 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }