Piotr i Paweł żywym karpiom mówi nie

Sieć wystartowała właśnie z kampanią "Żywcem nas nie weźmiecie" w której informuje o rezygnacji ze sprzedaży żywego karpia w swoich sklepach.

Jest to również nawiązanie do akcji "Jeszcze żywy Karp" prowadzonej przez organizację ekologiczną "Klub Gaja".

Poznańska sieć sklepów podjęła współpracę z klubem w celu uświadamiania klientów co do tego, że poprzez swoje decyzje zakupowe mają realny wpływ na ograniczenie cierpienia zwierząt i ich bardziej humanitarne traktowanie.

- Piotr i Paweł jest polską siecią sklepów, tym ważniejsze jest dla nas podkreślenie, że spożywanie karpia w okresie świątecznym to niezwykle ważna tradycja w większości polskich domów, co doskonale rozumiemy. Do uśmiercenia karpi można jednak podejść w bardziej humanitarny sposób, dlatego nie będziemy prowadzili sprzedaży żywej ryby w sklepach własnych sieci. Chcemy przy pomocy lekkiej i śpiewającej reklamy zwrócić uwagę naszych klientów na ten fakt – mówi Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Ponadto sieć ruszyła także ze świąteczną kampanią "Więcej emocji – sensacyjnie rodzinne święta", w ramach której klienci, którzy zrobią zakupy za ponad 150 zł otrzymują jeden z 3 najnowszych filmów z Jamesem Bondem. Akcja ruszyła 18 grudnia w ponad 70 sklepach sieci.

Z kolei styczeń dla Piotra i Pawła to nowy program lojalnościowy dla klientów i dalsze etapy programu restrukturyzacji, w ramach której grupa wychodzi na prostą.

Joanna Hamdan 7919 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }