Intermarché rośnie

Sieć supermarketów działająca w ramach Grupy Muszkieterów otworzyła własnie trzy nowe punkty.

Nowe markety Intermarché otwarte 11 grudnia mieszczą się w Tarnowcu przy ul. Tarnowskiej 87 oraz w Zbylitowskiej Górze przy ul. Zbylitowskich 91. Powierzchnia sklepu w Tarnowcu to 600 mkw., natomiast w przypadku Intermarché w Zbylitowskiej Góry sala sprzedaży ma około 700 mkw. Obok obu sklepów znajdują się parkingi na 25 aut.

Natomiast 12 grudnia Intermarché zaprezentowało zupełnie nową odsłonę sklepu w Mławie. Mając na uwadze potrzeby i wygodę klientów, sieć zdecydowała się przenieść sklep bliżej centrum miasta, na ul. Grzebskiego 34. Od teraz mieszkańcy Mławy mogą korzystać z nowej sali sprzedaży o powierzchni prawie 1400 mkw. – to dwukrotnie więcej niż w poprzedniej lokalizacji.

Grupa Muszkieterów to obecna od ponad 20 lat na polskim rynku sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2017 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,1 mld zł. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie ok. 13 700 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Joanna Hamdan 7919 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }