Kasy samoobsługowe w sklepach Carrefour Express

Carrefour Polska uruchomił we franczyzowych sklepach convenience kolejną innowację - minikasy samoobsługowe. Rozwiązanie zastosowano już w dwóch sklepach Carrefour Express w Warszawie i Gdańsku. Na początku przyszłego roku sieć ma wprowadzić je do kolejnych 20 lokalizacji.

Minikasa samoobsługowa to rozwiązanie, które stanowi wsparcie dla franczyzobiorców w zarządzaniu sklepem, pozwalając im usprawnić obsługę zwłaszcza w godzinach szczytu oraz zapewniając klientom możliwość szybkiego i wygodnego sfinalizowania codziennych zakupów.

Prototyp minikasy samoobsługowej został zaprezentowany w ubiegłym roku na Targach Carrefour, a następnie przetestowany w wybranych sklepach convenience. Wyniki testów przewyższyły oczekiwania operatora i pierwsze minikasy samoobsługowe zostały wprowadzone do dwóch sklepów w Warszawie i Gdańsku. Carrefour Polska planuje wdrożenie kas samoobsługowych w kolejnych 20 lokalizacjach na początku przyszłego roku.

- Jako sieć omnikanałowa, której ambicją jest bycie liderem innowacji w polskim handlu, staramy się odpowiadać na potrzeby klientów poprzez testowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w różnych formatach sklepów - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. - Kasy samoobsługowe, do tej pory dostępne w super- i hipermarketach, to bezkonkurencyjne rozwiązanie w segmencie convenience, które pozwala rozładować kolejki w godzinach szczytu i zapewnia klientom jeszcze większą wygodę dokonywania codziennych zakupów – dodaje.

Kasy samoobsługowe zostały wprowadzone do placówek w formacie express convenience z pomarańczowym szyldem, dopasowanych do oczekiwań i szybkiego tempa życia mieszkańców dużych miast. Ten samoobsługowy sklep zlokalizowany blisko domu lub w drodze do pracy zapewnia szybkie i wygodne zakupy oraz dostęp do szerokiego asortymentu dań gotowych, w tym jedzenia na wynos, świeżo wypiekanego pieczywa, produktów bezglutenowych czy żywności bio.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

Katarzyna Pierzchała 2754 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }