Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością

Centrum handlowe oferuje klientom przedświąteczną zabawę w wymiarze AR.

W Hali Grodzkiej (na poziomie -1) został ustawiony telebim w formie prezentu. Wyświetlany jest na nim obraz rzeczywisty (rejestrowany z kamery na żywo) z nałożonym wideo zawierającym dwa scenariusze.

Uczestnicy mogą zatańczyć ze św. Mikołajem i jego elfami, a także pomóc pchać sanie wypełnione prezentami. W obu przypadkach stają się częścią obrazu i są wyświetlani jako element animacji na telebimie.

Zabawa z rozszerzoną rzeczywistością w Galerii Krakowskiej potrwa do 16 grudnia.

To nie pierwsza tego typu akcja łącząca świat rzeczywisty z wirtualnym – Galeria Krakowska od wielu lat organizuje akcje z udziałem gwiazd internetu. W 2018 roku w Galerii Krakowskiej stanęło Studio Krakowska, w którym youtuberzy zdradzali kulisy swojej pracy – nagrywania i montowania filmików.

Joanna Hamdan 7861 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }