Lotte Wedel. Słodkości na święta

Wedlowskie słodycze sprawdzą się jako upominek, a także osłodzą świąteczne przygotowania.

Oferta E. Wedel na Boże Narodzenie to dobrze znane wszystkim produkty w świątecznych opakowaniach oraz limitowane warianty, które smakują przyprawami korzennymi, cynamonem i pomarańczą.

Głównym bohaterem świątecznych opakowań produktów E. Wedel dla dzieci jest renifer, a wspierają go mikołaj i bałwanek. Z myślą o najmłodszych marka przygotowała dwa specjalne warianty czekolad: karmelową „szyszkę” oraz mleczną z piankami marshmallow. E. Wedel przygotował także zestawy słodyczy, które z pewnością ucieszą każde dziecko. Pierwszy z nich to puszka z reniferem, która po zjedzeniu zawartości, może służyć jako pudełeczko na skarby. Drugi zawiera pluszowego renifera, dwie czekolady i Czekotubkę. Ponadto, oferta zawiera jeszcze kartonowe domki pełne krówek lub żelków.

Natomiast dziecięcą radość dorosłym przyniosą czekolady w eleganckich opakowaniach. Gorzka z żurawiną i bakaliami oraz mleczna z bakaliami wyróżniają się starannie wyselekcjonowanymi dodatkami. W specjalnych odsłonach występuje także czekolada Cookie. W te święta chrupanie nabierze smaku przypraw korzennych i Orange Mocha. Ponadto z okazji gwiazdki, Baryłki występują w nowym, większym opakowaniu. Dostępne opcje to dobrze znany i lubiany wariant mix oraz zupełnie nowy - o smakach nalewek. W jednym pudełku zamknięto Baryłki o smaku orzechówki, cytrynówki i porzeczkowej nalewki.

Klasyki od E. Wedel, takie jak Mieszanka Wedlowska, Pierrot, Bajeczny i Świąteczne Pralinki znalazły się w  opakowaniach o kształcie kuli, dzwonka czy choinki, które mogą służyć również jako ozdoby świąteczne. W tym roku, Torcik Wedlowski i Ptasie Mleczko ponownie nabiorą świątecznych wzorów. Amatorzy kultowych pianek będą mogli wybierać spośród tych dekorowanych w renifery, gwiazdki i ciasteczkowe ludziki. Te ostatnie występują na kostkach nowego waniliowo-cynamonowego wariantu smakowego.

Joanna Hamdan 7861 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }