Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Amundsen Photo Awards za nami

12 grudnia, w Fortecy Kręgliccy odbyła się gala, podczas której wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech kategoriach.

Z myślą o wszystkich doświadczonych fotografach, podróżnikach i pasjonatach, marka Amundsen w tym roku przygotowała specjalny konkurs Amundsen Photo Awards.

Mogli wziąć w nim udział wszyscy, bez względu na stopień doświadczenia. Każdy znalazł coś dla siebie, co ułatwiały trzy główne kategorie – zwierzęta, ludzie, krajobraz oraz jedna kategoria specjalna nawiązująca do idei marki i jej historii - zimowa ekspedycja. Uczestnicy mogli wysłać maksymalnie 3 fotografie w kategorii. Niemal 4 tysiące zgłoszeń, czyli aż 14 tysięcy zdjęć sprawiło, że jurorzy mieli twardy orzech do zgryzienia. Ostatecznie wyłoniono po 5 finalistów z każdej kategorii.

Kategoria: zwierzęta
  1. Aneta Łącka
  2. Szymon Kaczmarczyk
  3. Arkadiusz Miaśkiewicz

Kategoria: ludzie

  1. Piotr Zwarycz
  2. Olga Rachwalak
  3. Krystian Niedbał

Kategoria: krajobraz

  1. Wojciech Kruczyński
  2. Piotr Kanka
  3. Paweł Zygmunt

Kategoria specjalna: zimowa ekspedycja

  1. Adam Kokot
  2. Rafał Bachanek
  3. Barbara Grubka

Galę poprowadził poprowadził Olivier Janiak, a nagrody wręczyli ambasadorzy kampanii - Łukasz Nowicki, Marcin Dobas i Krzysztof Starnawski, a zwycięzca kategorii specjalnej otrzymał ją z rąk Marka Sypka, dyrektora zarządzającego w Stock Polska. Wśród nagród znalazł się profesjonalny sprzęt fotograficzny i 4-dniowe warsztaty z Marcinem Dobasem. Gala Amundsen Photo Awards była zwieńczeniem całorocznej kampanii #OdkrywajWięcej.

Partnerami konkursu Amundsen Photo Awards są Olympus Polska oraz Alstor.
Joanna Hamdan 7861 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }