Seko klientem Synertime

Polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego to kolejna marka z branży spożywczej, która dołączyła do grona klientów warszawskiej firmy PR.

Agencja PR Synertime zajmie się kompleksową obsługą Seko jako marki.

W skład działań z zakresu komunikacji brand PR wchodzą m.in. prowadzenie biura prasowego, media relations (wysyłki kreatywne, tailor-made PR, eventy), realizacja polityk antykryzysowych, pozycjonowanie ekspertów marki oraz współpraca z ekspertami zewnętrznymi.

Agencja zajmuje się również influencer marketingiem, koordynując współpracę z blogerkami z kategorii parenting, lifestyle i kulinaria. Ponadto dział digital agencji Synertime odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych – prowadzi profil na Facebooku oraz na Instagramie.

Firma Seko została pozyskana przez agencję w efekcie działań newbizowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Seko to polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego. W ofercie firmy jest ponad 200 pozycji asortymentowych w 17 kategoriach. Są to m.in.: marynaty, mrożonki, pasty, sałatki i konserwy przygotowane głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanych z certyfikowanych łowisk Islandii, Norwegii, Danii, Niemiec i Kanady. Produkty Seko dostępne są w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, a także na rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Czechach, Słowacji, Irlandii, Anglii, Rumunii, we Włoszech i we Francji oraz na Litwie.

Joanna Hamdan 7861 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }