Polomarket otwiera i modernizuje

W ostatnich tygodniach sieć otworzyła 4 nowe sklepy, a od początku roku zmodernizowała już ponad 60 placówek.

- W tym roku zgodnie z naszą strategią, poza otwarciami nowych obiektów skupiamy się przede wszystkim na modernizacji naszych starszych placówek. W ponad 60 zmodernizowanych od początku roku sklepach nasi klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach. Zmieniamy ich wystrój i oznakowanie, a także wymieniamy wyposażenie – w szczególności meble ekspozycyjne oraz urządzenia chłodnicze. Oczywiście otwieramy się także w nowych lokalizacjach – tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzyliśmy nasze supermarkety w Łowiczu, Koronowie,  Pyzdrach­ i Koszalinie – informuje Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów i marketingu, członek zarządu w Polomarkecie.
 
Nowo otwarte sklepy sieci, takie jak np. sklep w Koronowie, wybudowane są i wyposażone zgodnie z najnowszym konceptem, w którym poza czytelną ekspozycją i oznakowaniem produktów, wygodnymi ciągami komunikacyjnymi i nowym sprzętem chłodniczym oraz regałami, wdrażane są rozwiązania proekologiczne i energooszczędne. Przykładem takich rozwiązań są m.in. systemy odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych oraz energooszczędne oświetlenie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektu. W Koronowie zastosowany został również system zasilania urządzeń chłodniczych czynnikiem CO2.
 
- Inwestycje w najwyższej klasy wyposażenie naszych obiektów, w szczególności w urządzenia chłodnicze to nie tylko spełnianie wysokich standardów proekologicznych, ale także realizacja jednego z kluczowych punktów naszej strategii, czyli zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości produktów świeżych i ultraświeżych - dodaje Jarosław Brudnicki.
 
Strategia sieci zakłada zakończenie procesu modernizacji wszystkich sklepów do 2020 r. Nowe obiekty, zaplanowane do otwarcia w przyszłym roku i kolejnych latach będą realizowane zgodnie z najnowszym konceptem sieci. Obecnie Polomarket to prawie 280 placówek na terenie całej Polski. 
Joanna Hamdan 7861 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }